2015. április 23., csütörtök

Hibátlan LUXUS Valisere alakformaló nude bugyi 36 - Jelenlegi ára: 1 390 Ft *

 
 
Eladó egy Parndorfban vásárolt LUXUS Valisere márkájú Body Perfection alakformáló bugyi. Az eredeti ára rajta van a címkén, de én is 70% kedvezménnyel vettem: ) Úgyhogy  kb 15 eurót fizettem érte.
Hátul különleges megoldással vannak megcsinálva a varrások, deréktájt erősebb anyag, a fenékén pedig ugyanazok az erősítő csíkok, amelyek a hasát is leszorítják. Nem ez a kemény anyag, amiben levegőt sem kapsz, nagyon kellemes, leheletvékony anyagból van.
Egyetlen egyszer vettem fel, egyetlen egyszer van kimosva. Nekem kényelmetlenül lecsúszott, inkább legördült a hasamról, úgyhogy az elért hatás – hogy a hasámat kicsit tartson, elmaradt: ) Azért gondolom ténylegesen 36-os ruhaméretű hölygnek jó ez a bugyi. Én általában 36 és 38 között mozgok...
Derékbőség 55 cm, csípő - 62 cm, alaphelyzetben mértem a bugyit, természetesen nyúlik is. Leírom a saját méreteim – derék - 78 cm, csípő - 91 cm. Ennél pár centivel kisebbnek kellene lenni az új tuljadonosnak, hogy kényelmes legyen a bugyi: )
A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, én állom a postát!
A termék leütése/aukció zárása után 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot!   
 ***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat és cipőket. Mivel most nem dolgozom, sok munkába, irodába hordható ruhát, cipőt töltök föl. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.  
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 1 390 Ft

Az aukció vége: 2015-05-06 13:59
. Hibátlan LUXUS Valisere alakformaló nude bugyi 36 - Jelenlegi ára: 1 390 Ft